| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |

IZVANUČIONIČNA NASTAVA IZ PRIRODE I POVIJESTI
Učenici petih razreda imali su izvanučioničku nastavu iz Prirode i Povijesti, pod vodstvom nastavnica Žane Govorko, Adriane Kostanić Burić, te u pratnji nastavnica Ane Zmijarević, Ivane Pudar Pećar i Marije Ćupić Sente. Prvo su išli na Ušće Neretve koje je stanište brojnih ptica.
Tamo su na licu mjesta vidjeli autohtone ptice te slušali i aktivno sudjelovali u predavanju predsjednika Ornitološkog društva Brkata sjenica Bariše Ilića. Učenici su uočili da imamo pravo bogatstvo ptičjeg svijeta, mnogo potencijala, a ponekad nam se čini da toga nismo ni svjesni pa zbog toga svi trebamo obratiti pažnju na okoliš. Potrebno je poticati svijest o ekologiji, da ne uništavamo staništa te pomognemo prirodi i pticama.
Nakon Ušća učenici su išli u Vid u posjet Arheološkom muzeju Narona. S obzirom da učenici trenutno uče kraj Rimske Republike i početak Rimskog Carstva uživo su mogli vidjeti, doživjeti i dotaknuti predmete iz tog vremena. Uz zanimljiva stručna predavanja kustosa i ravnatelja muzeja učenici su se vratili u vrijeme prije 2000 godina.
Puni dojmova učenici su se vratili kući s željom da bude više ovakve izvanučionične nastave.

IZVANUČIONIČNA NASTAVA IZ PRIRODE I POVIJESTI
Učenici petih razreda imali su izvanučioničku nastavu iz Prirode i Povijesti, pod vodstvom nastavnica Žane Govorko, Adriane Kostanić Burić, te u pratnji nastavnica Ane Zmijarević, Ivane Pudar Pećar i Marije Ćupić Sente. Prvo su išli na Ušće Neretve koje je stanište brojnih ptica.
Tamo su na licu mjesta vidjeli autohtone ptice te slušali i aktivno sudjelovali u predavanju predsjednika Ornitološkog društva Brkata sjenica Bariše Ilića. Učenici su uočili da imamo pravo bogatstvo ptičjeg svijeta, mnogo potencijala, a ponekad nam se čini da toga nismo ni svjesni pa zbog toga svi trebamo obratiti pažnju na okoliš. Potrebno je poticati svijest o ekologiji, da ne uništavamo staništa te pomognemo prirodi i pticama.
Nakon Ušća učenici su išli u Vid u posjet Arheološkom muzeju Narona. S obzirom da učenici trenutno uče kraj Rimske Republike i početak Rimskog Carstva uživo su mogli vidjeti, doživjeti i dotaknuti predmete iz tog vremena. Uz zanimljiva stručna predavanja kustosa i ravnatelja muzeja učenici su se vratili u vrijeme prije 2000 godina.
Puni dojmova učenici su se vratili kući s željom da bude više ovakve izvanučionične nastave.
NACIONALNI ISPITI:
KALENDAR PROVEDBE NACIONALNIH ISPITA
Vodič u 4. razredu u šk. god. 2025./2026.
Prilog Vodiču u 4. razredu u šk. god. 2025./2026.
Vodič u 8. razredu u šk. god. 2025./2026.
Prilog Vodiču u 8. razredu u šk. god. 2025./2026.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red