| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |

Terenska nastava 2. b razreda
Učenje u prirodi
Današnja djeca ne poznaju dovoljno lovor, lavandu, ruzmarin i drugo mediteransko bilje kojim su okruženi i uz koje su starije generacije odrasle.
Terenska je nastava prilika da se s tim biljkama neposredno upoznaju, da saznaju kako mirišu i kako izgledaju.
Zato su učenici 2. b razreda sa svojom učiteljicom Višnjom krenuli u prirodu.
Odlučili smo se za Baćinska jezera zbog iznimnog bogatstva biljnog svijeta i prirodnog okruženja idealnog za nastavu u prirodi.
Lijepi jesenski dani omogućili su nam ugodan boravak u prirodi, edukaciju i druženje.
Razgovor o značenju i vrijednosti masline na našem području odvijao se u samom masliniku.




No, to učenicima nije bilo dovoljno!
Zajedno sa svojim roditeljima sljedeći su dan krenuli u uljaru NERETVA u Opuzenu.
Uljara je opremljena najsuvremenijim uređajima za preradu maslinova ploda u kvalitetno maslinovo ulje. Učenici su sa velikim zanimanjem pratili cijeli proces prerade.
Na kraju su zahvalili gospodinu Dragobratoviću na gostoprimstvu i spremnosti da im objasni proces prerade.
Cilj mi je bio potaknuti učenike da što više vremena provode u prirodi gdje mogu razvijati ljubav i poštovanje prema okolišu, tradiciji i kulturnoj baštini.
učiteljica Višnja Grančić

Terenska nastava 2. b razreda
Učenje u prirodi
Današnja djeca ne poznaju dovoljno lovor, lavandu, ruzmarin i drugo mediteransko bilje kojim su okruženi i uz koje su starije generacije odrasle.
Terenska je nastava prilika da se s tim biljkama neposredno upoznaju, da saznaju kako mirišu i kako izgledaju.
Zato su učenici 2. b razreda sa svojom učiteljicom Višnjom krenuli u prirodu.
Odlučili smo se za Baćinska jezera zbog iznimnog bogatstva biljnog svijeta i prirodnog okruženja idealnog za nastavu u prirodi.
Lijepi jesenski dani omogućili su nam ugodan boravak u prirodi, edukaciju i druženje.
Razgovor o značenju i vrijednosti masline na našem području odvijao se u samom masliniku.




No, to učenicima nije bilo dovoljno!
Zajedno sa svojim roditeljima sljedeći su dan krenuli u uljaru NERETVA u Opuzenu.
Uljara je opremljena najsuvremenijim uređajima za preradu maslinova ploda u kvalitetno maslinovo ulje. Učenici su sa velikim zanimanjem pratili cijeli proces prerade.
Na kraju su zahvalili gospodinu Dragobratoviću na gostoprimstvu i spremnosti da im objasni proces prerade.
Cilj mi je bio potaknuti učenike da što više vremena provode u prirodi gdje mogu razvijati ljubav i poštovanje prema okolišu, tradiciji i kulturnoj baštini.
učiteljica Višnja Grančić
NACIONALNI ISPITI:
KALENDAR PROVEDBE NACIONALNIH ISPITA
Vodič u 4. razredu u šk. god. 2025./2026.
Prilog Vodiču u 4. razredu u šk. god. 2025./2026.
Vodič u 8. razredu u šk. god. 2025./2026.
Prilog Vodiču u 8. razredu u šk. god. 2025./2026.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red