| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |

Školski tim na studijskom putovanju
Regionalna potpora inkluzivnom obrazovanju
Vijeće Europe prošli je tjedan (16.-21. 3.) organiziralo studijsko putovanje po Velikoj regiji ( La Grande Region) na koje je bio pozvan po jedan školski tim iz svake države sudionice Projekta.
Hrvatsku je predstavljala Nada Jakir iz MZOS-a i tim OŠ „Vl. Nazor“ u sastavu: ravnateljica Meri Glavinić, psihologinja Nataša Palac, edukator-rehabilitator Antonela Jončić, učiteljica hrvatskog jezika Marina Burđelez i predstavnik roditelja Marijan Tolj.

Upoznavanje s dobrim primjerima iz prakse kao i razmjena iskustava o inkluzivnom obrazovanju bili su zadani ciljevi petodnevnog studijskog putovanja. Svi sudionici imali su priliku učiti o obrazovnim sustavima u Njemačkoj, Luksemburgu, Francuskoj i Belgiji.

Hrvatski školski tim boravio je tri dana u Luksemburgu gostujući u jednoj osnovnoj i jednoj srednoj školi, te Institutu za odgoj i obrazovanje. Uz uočene razlike u standardu i organizaciji luksemburškog obrazovnog sustava pločanski tim, rukovođen kriterijem primjenjivosti stečenih znanja, vratio se u svoju školu spreman za nove izazove inkluzivnog obrazovanja.



Školski tim na studijskom putovanju
Regionalna potpora inkluzivnom obrazovanju
Vijeće Europe prošli je tjedan (16.-21. 3.) organiziralo studijsko putovanje po Velikoj regiji ( La Grande Region) na koje je bio pozvan po jedan školski tim iz svake države sudionice Projekta.
Hrvatsku je predstavljala Nada Jakir iz MZOS-a i tim OŠ „Vl. Nazor“ u sastavu: ravnateljica Meri Glavinić, psihologinja Nataša Palac, edukator-rehabilitator Antonela Jončić, učiteljica hrvatskog jezika Marina Burđelez i predstavnik roditelja Marijan Tolj.

Upoznavanje s dobrim primjerima iz prakse kao i razmjena iskustava o inkluzivnom obrazovanju bili su zadani ciljevi petodnevnog studijskog putovanja. Svi sudionici imali su priliku učiti o obrazovnim sustavima u Njemačkoj, Luksemburgu, Francuskoj i Belgiji.

Hrvatski školski tim boravio je tri dana u Luksemburgu gostujući u jednoj osnovnoj i jednoj srednoj školi, te Institutu za odgoj i obrazovanje. Uz uočene razlike u standardu i organizaciji luksemburškog obrazovnog sustava pločanski tim, rukovođen kriterijem primjenjivosti stečenih znanja, vratio se u svoju školu spreman za nove izazove inkluzivnog obrazovanja.


NACIONALNI ISPITI:
KALENDAR PROVEDBE NACIONALNIH ISPITA
Vodič u 4. razredu u šk. god. 2025./2026.
Prilog Vodiču u 4. razredu u šk. god. 2025./2026.
Vodič u 8. razredu u šk. god. 2025./2026.
Prilog Vodiču u 8. razredu u šk. god. 2025./2026.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red