| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |

Nastavak projekta „Svi za jednoga – jedan za sve“
„Moji osjećaji i kako se mogu ljutiti na dobar način“
U okviru projekta „Svi za jednoga – jedan za sve“ 16.4.2013. u II. b, II. c i III. c razredu provedena je četvrta radionica na temu „Moji osjećaji i kako se mogu ljutiti na dobar način“.
Cilj radionice je bio upoznati učenike s osjećajima, poučiti ih da su svi osjećaji dobri i da ih zato i imamo.
Tehnikama STOP – ljut/a sam, SEMAFOROM ljutnje te pravljenjem čovjeka od papira, učenici su se upoznali s poželjnim načinima iskazivanja ljutnje. Radionica je imala svrhu prepoznati osjećaje i izbaciti ljutnju na prihvatljiv način koji ne šteti nikome.
Radionicu je održala naša psihologinja Nataša Palac, uvijek rado viđen gost naših učionica.

Nastavak projekta „Svi za jednoga – jedan za sve“
„Moji osjećaji i kako se mogu ljutiti na dobar način“
U okviru projekta „Svi za jednoga – jedan za sve“ 16.4.2013. u II. b, II. c i III. c razredu provedena je četvrta radionica na temu „Moji osjećaji i kako se mogu ljutiti na dobar način“.
Cilj radionice je bio upoznati učenike s osjećajima, poučiti ih da su svi osjećaji dobri i da ih zato i imamo.
Tehnikama STOP – ljut/a sam, SEMAFOROM ljutnje te pravljenjem čovjeka od papira, učenici su se upoznali s poželjnim načinima iskazivanja ljutnje. Radionica je imala svrhu prepoznati osjećaje i izbaciti ljutnju na prihvatljiv način koji ne šteti nikome.
Radionicu je održala naša psihologinja Nataša Palac, uvijek rado viđen gost naših učionica.
NACIONALNI ISPITI:
KALENDAR PROVEDBE NACIONALNIH ISPITA
Vodič u 4. razredu u šk. god. 2025./2026.
Prilog Vodiču u 4. razredu u šk. god. 2025./2026.
Vodič u 8. razredu u šk. god. 2025./2026.
Prilog Vodiču u 8. razredu u šk. god. 2025./2026.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red