| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |

Održana radionica za darovite učenike
Dan darovitih učenika
Dana 21.3.2013. godine obilježen je Dan darovitih učenika u našoj Školi kroz radionicu koju je vodila Tea Musić, socijalni pedagog, a sudjelovali su učenici od 1. do 4. razreda.
Nakon predstavljanja i vježbi opuštanja i koncentracije učenici su postali ti koji su glavni, oni su bili ti koji su "upravljali" svijetom i odrasli su ih morali slušati.
Zamoljeni su da kao novi odrasli pomognu riješiti 4 problema s kojima se svijet susreće. Svatko je mogao izabrati koji problem želi riješiti i na kraju je ostatku grupe izlagao rješenje.
Problemi su:
1. Ljudi sada žive pod morem i treba osmisliti izgled kuće.
2. Treba naći rješenje kako usporiti vozače koji brzo voze i uzrokuju jako puno prometnih nesreća.
3. Kako bi oni "novi odrasli" postupili kada ih njihovi roditelji ne bi slušali.
4. Ispričana im je priča o malom pingvinu koji zbog topljenja leda mora napustiti svoj dom i seli se. Ima jako puno potoka i rijeka, pa oni mu moraju sagraditi most preko kojeg bi pingvin mogao prelaziti sve te vode da se spasi. Kao materijali koristile su se samo škare i tuljak od kartona (od wc papira).
Djeca su bila oduševljena radionicom i rado sudjelovala u rješavanju postavljenih problema, uživala su u ulogama „upravljanja“ svijetom i vrlo ozbiljno shvatila i pristupila svom zadatku.

Održana radionica za darovite učenike
Dan darovitih učenika
Dana 21.3.2013. godine obilježen je Dan darovitih učenika u našoj Školi kroz radionicu koju je vodila Tea Musić, socijalni pedagog, a sudjelovali su učenici od 1. do 4. razreda.
Nakon predstavljanja i vježbi opuštanja i koncentracije učenici su postali ti koji su glavni, oni su bili ti koji su "upravljali" svijetom i odrasli su ih morali slušati.
Zamoljeni su da kao novi odrasli pomognu riješiti 4 problema s kojima se svijet susreće. Svatko je mogao izabrati koji problem želi riješiti i na kraju je ostatku grupe izlagao rješenje.
Problemi su:
1. Ljudi sada žive pod morem i treba osmisliti izgled kuće.
2. Treba naći rješenje kako usporiti vozače koji brzo voze i uzrokuju jako puno prometnih nesreća.
3. Kako bi oni "novi odrasli" postupili kada ih njihovi roditelji ne bi slušali.
4. Ispričana im je priča o malom pingvinu koji zbog topljenja leda mora napustiti svoj dom i seli se. Ima jako puno potoka i rijeka, pa oni mu moraju sagraditi most preko kojeg bi pingvin mogao prelaziti sve te vode da se spasi. Kao materijali koristile su se samo škare i tuljak od kartona (od wc papira).
Djeca su bila oduševljena radionicom i rado sudjelovala u rješavanju postavljenih problema, uživala su u ulogama „upravljanja“ svijetom i vrlo ozbiljno shvatila i pristupila svom zadatku.
NACIONALNI ISPITI:
KALENDAR PROVEDBE NACIONALNIH ISPITA
Vodič u 4. razredu u šk. god. 2025./2026.
Prilog Vodiču u 4. razredu u šk. god. 2025./2026.
Vodič u 8. razredu u šk. god. 2025./2026.
Prilog Vodiču u 8. razredu u šk. god. 2025./2026.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red