« Rujan 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Čuvaj digitalnu reputaciju i prepoznaj (dez)informaciju
U sklopu 8.-ih Dana medijske pismenosti, tijekom 4. mjeseca, u našoj školi održane su brojne aktivnosti s učenicima 4.-8. razreda. Cilj je bio osvijestiti učenike kako smanjiti svoje digitalne tragove i stvoriti pozitivan digitalni ugled, prepoznati i naučiti kako se boriti protiv dezinformacija te očuvati vlastitu privatnost u digitalnom svijetu.
Učenici su se bolje upoznali s pojmovima digitalni trag, digitalni ugled, dezinformacije, lažne vijesti, clickbait, deepfake… kroz predavanja, radionice, gledanje videozapisa i ispunjavanje ankete.
Sudjelovali su u edukativnim kvizovima znanja u kojima su testirali svoje razumijevanje dezinformacija, provjerili su sposobnost prepoznavanja fotografija generiranih pomoću umjetne inteligencije, izrađivali svoje lažne vijesti. Učenici 7. i 8. razreda su igrali igru lažnih vijesti i sudjelovali u debati o digitalnim tragovima.
Najzanimljivije aktivnosti bile su im sudjelovanje u Quizizz kvizu znanja, prepoznavanje stvarnih i umjetno generiranih fotografija, kreiranje lažnih vijesti u online aplikaciji Break Your Own News, igranje videoigre Bad News Game, debata o digitalnim tragovima i ispunjavanje ankete. Navedene aktivnosti su proveli učiteljica informatike Dona Prović, školska psihologinja Nataša Palac i školski knjižničar Mario Bebek.
Čuvaj digitalnu reputaciju i prepoznaj (dez)informaciju
U sklopu 8.-ih Dana medijske pismenosti, tijekom 4. mjeseca, u našoj školi održane su brojne aktivnosti s učenicima 4.-8. razreda. Cilj je bio osvijestiti učenike kako smanjiti svoje digitalne tragove i stvoriti pozitivan digitalni ugled, prepoznati i naučiti kako se boriti protiv dezinformacija te očuvati vlastitu privatnost u digitalnom svijetu.
Učenici su se bolje upoznali s pojmovima digitalni trag, digitalni ugled, dezinformacije, lažne vijesti, clickbait, deepfake… kroz predavanja, radionice, gledanje videozapisa i ispunjavanje ankete.
Sudjelovali su u edukativnim kvizovima znanja u kojima su testirali svoje razumijevanje dezinformacija, provjerili su sposobnost prepoznavanja fotografija generiranih pomoću umjetne inteligencije, izrađivali svoje lažne vijesti. Učenici 7. i 8. razreda su igrali igru lažnih vijesti i sudjelovali u debati o digitalnim tragovima.
Najzanimljivije aktivnosti bile su im sudjelovanje u Quizizz kvizu znanja, prepoznavanje stvarnih i umjetno generiranih fotografija, kreiranje lažnih vijesti u online aplikaciji Break Your Own News, igranje videoigre Bad News Game, debata o digitalnim tragovima i ispunjavanje ankete. Navedene aktivnosti su proveli učiteljica informatike Dona Prović, školska psihologinja Nataša Palac i školski knjižničar Mario Bebek.