« Rujan 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Nastavak projekta „Vrti svoj film“
I ove godine sudjelujemo u projektu „Vrti svoj film“, prvoj online bazi probranih filmskih naslova za djecu i mlade, a dostupan je kroz cijelu školsku godinu prijavljenim školama iz svih dijelova Hrvatske. Osnovna namjena projekta je razvijanje filmske pismenosti, razvoj kulturne osviještenosti, kreativnosti i kritičkog mišljenja, vještina i kompetencija za 21. stoljeće.
Film nas uči razumjeti druge narode i kulture, ideje i vrijednosti. Učeći o filmu bolje razumijemo sebe, svoju kulturu i identitet. U projektu „Vrti svoj film“ sudjeluju svi zainteresirani učenici, a nositelji Projekta su učiteljica hrvatskog jezika Marina Burđelez, učiteljica informatike Dona Prović i školski knjižničar Mario Bebek.
Učenici su u kabinetu informatike, s učiteljicom Donom Prović, u više navrata (ovisno o mogućnosti organizacije i slobodnom vremenu) gledali filmove prilagođene njihovu uzrastu, pričali o viđenom te rješavali zadatke i kvizove iz metodičkih priprema.
Nastavak projekta „Vrti svoj film“
I ove godine sudjelujemo u projektu „Vrti svoj film“, prvoj online bazi probranih filmskih naslova za djecu i mlade, a dostupan je kroz cijelu školsku godinu prijavljenim školama iz svih dijelova Hrvatske. Osnovna namjena projekta je razvijanje filmske pismenosti, razvoj kulturne osviještenosti, kreativnosti i kritičkog mišljenja, vještina i kompetencija za 21. stoljeće.
Film nas uči razumjeti druge narode i kulture, ideje i vrijednosti. Učeći o filmu bolje razumijemo sebe, svoju kulturu i identitet. U projektu „Vrti svoj film“ sudjeluju svi zainteresirani učenici, a nositelji Projekta su učiteljica hrvatskog jezika Marina Burđelez, učiteljica informatike Dona Prović i školski knjižničar Mario Bebek.
Učenici su u kabinetu informatike, s učiteljicom Donom Prović, u više navrata (ovisno o mogućnosti organizacije i slobodnom vremenu) gledali filmove prilagođene njihovu uzrastu, pričali o viđenom te rješavali zadatke i kvizove iz metodičkih priprema.