preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

KALENDAR 2023./2024.

Slušaonica
RASPORED SATI
e-aplikacije








Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Digitalno učenje

Ustanove

Informacije








Tražilica
Arhiva vijesti

Vijesti

Osmaši u Turskoj na 2. mobilnosti Erasmus+ projekta "Capturing sustainable lifestyle in short videos"

U turskom gradu Edremitu, od 24. 9. do 29. 9. održala se 2. mobilnost Erasmus+ projekta "Capturing sustainable lifestyle in short videos". Na mobilnosti je sudjelovalo  šest učenika (Nedo Nikolac, Ivana Batinović, Laura Roso Matijašević, Iva Maria Plećaš, Sara Štrbić i Nika Grgurinović) naše škole uz troje pratitelja (koordinatorica Ivana Pudar Pećar, Maja Šakić i Mario Bebek) uz partnere iz Slovačke i Turske. Projektne aktivnosti sastojale su se od kreativnih radionice uz puno boravka u prirodi i snimanja kratkih ekoloških videozapisa.


Prva stanica na putu prema mjestu naših domaćina bio je Istanbul.

O ljepoti grada na dvama kontinentima koji treba doživjeti govori izjava Napoleona koji je rekao: “Kada bi cijeli svijet bio jedna država, Istanbul bi bio njen glavni grad.“ U malo vremena što smo imali obišli smo Aja Sofiju, Plavu džamiju, Grand Bazaar, a posebno živopisno bilo je na izletu brodom po Bosporu gdje se pruža pogled na najljepše znamenitosti grada kao i na mnogobrojne mostove koji spajaju Europu i Aziju. Užurbanost i gužva najvećeg grada u Europi nisu mogli pokvariti prizore i dojmove koje nam je pružio!

 

Nakon Istanbula uputili smo se u Edremit. Grad broji oko 160 000 stanovnika i nalazi se na prekrasnoj obali Egejskog mora. Tu su nas idući dan u svojoj školi dočekali i ugostili naši domaćini uz degustaciju rahat lokuma i osježavanje kolonjskom vodom. Program dobrodošlice nastavio se uz predstavljanje škole, druženje učenika i učitelja i kreativnu radionicu na temu ponovnog korištenja plastičnih materijala. Učenici su imali priliku pogledati proizvodni proces plastike i ciklus kroz koji prolazi do ponovne uporabe.

Ciljevi radionice bili su osvijestiti pravilno odlaganje otpada, poticanje kreativnosti kroz izradu plastičnih brodova, razvoj informatičke pismenosti kroz snimanje slika, fotografija i uređivanja videa s ciljanom porukom o održivom razvoju. Osim toga učenicima je predstavljena važnost društvenih mreža kao alata koji mogu puno pomoći u promociji zaštite okoliša i recikliranja (u ovom slučaju plastike).

Na kraju radionice uputili smo se u obilazak grada domaćina.


Iduće dane proveli smo u obilasku muzeja („Kazdagi muzej) koji u sebi sadrži mnoštvo predmeta pronađenih na arheološkoj lokaciji na ostacima nekadašnje Troje. Područje koje smo obišli dodirna je točka antičke kulture. Obišli smo i botanički vrt koji obiluje endemskim vrstama regije koju smo posjetili. Biljke koje se nalaze u sklopu vrta služe za potrebe farmaceutske i kozmetičke industrije.

Obišli smo i vrh „Mount Idu“ s pripadajućom „nebeskom šetnicom“ (identičnom našem „Skywalku na Biokovu) s koje s pruža prekrasan panoramski pogled na kanjon, šume i Egejsko more. Do vrha smo išli vozilom za safari kako bismo na najbolji mogući način doživjeli avanturu. Uz to imali smo priliku objedovati na seoskom gospodarstvu i tako iz prve ruke doživjeti proces stvaranja obroka od uzgoja do stola

Obilasci prirodnih znamenitosti imaju za cilj stvaranje kreativnih digitalnih sadržaja gdje će učenici koristeći informacijsko-komunikacijsku tehnologiju razviti vještine prezentiranja sadržaja i kritički odnos prema informacijama koje do njih dopiru. Digitalni alati im nude mogućnost prijenosa ideja u konkretan sadržaj pomoću kojeg se šalje poruka ciljanoj publici. Kroz ovaj projekt i ekološke strategije EU učenici dobivaju cjeloživotne kompetencije koje će koristiti za prezentaciju i provedbu održivog razvoja u zajednici u kojoj borave i rade.    

Regija koju smo posjetili obiluje mnoštvom rijeka, vodopada i izvora pitke vode. 8 rijeka se ulijeva u Egejsko more te je zbog toga temperatura mora nekoliko stupnjeva hladnija u odnosu na ostatak obale.


Posjetili smo i regionalni centar za obrazovanje gdje nas je dočekao ravnatelj centra. Na pitanje ravnatelja o dojmovima u Turskoj, naši učenici su istaknuli kako su ih u Turskoj posebno oduševili ljudi!

Upravo su ljudi ti koji su svojim gostoprimstvom, pristupom, zalaganjem, organizacijom i kreativnošću, uz prirodne ljepote, kulturne znamenitosti, vrhunsku hranu na nas ostavili najveći dojam.

Teşekkürler Turska i vidimo se u Pločama!

Projekt je sufinanciran sredstvima Europske unije, iz programa Erasmus+.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 3. 10. 2023.

Vijesti

Osmaši u Turskoj na 2. mobilnosti Erasmus+ projekta "Capturing sustainable lifestyle in short videos"

U turskom gradu Edremitu, od 24. 9. do 29. 9. održala se 2. mobilnost Erasmus+ projekta "Capturing sustainable lifestyle in short videos". Na mobilnosti je sudjelovalo  šest učenika (Nedo Nikolac, Ivana Batinović, Laura Roso Matijašević, Iva Maria Plećaš, Sara Štrbić i Nika Grgurinović) naše škole uz troje pratitelja (koordinatorica Ivana Pudar Pećar, Maja Šakić i Mario Bebek) uz partnere iz Slovačke i Turske. Projektne aktivnosti sastojale su se od kreativnih radionice uz puno boravka u prirodi i snimanja kratkih ekoloških videozapisa.


Prva stanica na putu prema mjestu naših domaćina bio je Istanbul.

O ljepoti grada na dvama kontinentima koji treba doživjeti govori izjava Napoleona koji je rekao: “Kada bi cijeli svijet bio jedna država, Istanbul bi bio njen glavni grad.“ U malo vremena što smo imali obišli smo Aja Sofiju, Plavu džamiju, Grand Bazaar, a posebno živopisno bilo je na izletu brodom po Bosporu gdje se pruža pogled na najljepše znamenitosti grada kao i na mnogobrojne mostove koji spajaju Europu i Aziju. Užurbanost i gužva najvećeg grada u Europi nisu mogli pokvariti prizore i dojmove koje nam je pružio!

 

Nakon Istanbula uputili smo se u Edremit. Grad broji oko 160 000 stanovnika i nalazi se na prekrasnoj obali Egejskog mora. Tu su nas idući dan u svojoj školi dočekali i ugostili naši domaćini uz degustaciju rahat lokuma i osježavanje kolonjskom vodom. Program dobrodošlice nastavio se uz predstavljanje škole, druženje učenika i učitelja i kreativnu radionicu na temu ponovnog korištenja plastičnih materijala. Učenici su imali priliku pogledati proizvodni proces plastike i ciklus kroz koji prolazi do ponovne uporabe.

Ciljevi radionice bili su osvijestiti pravilno odlaganje otpada, poticanje kreativnosti kroz izradu plastičnih brodova, razvoj informatičke pismenosti kroz snimanje slika, fotografija i uređivanja videa s ciljanom porukom o održivom razvoju. Osim toga učenicima je predstavljena važnost društvenih mreža kao alata koji mogu puno pomoći u promociji zaštite okoliša i recikliranja (u ovom slučaju plastike).

Na kraju radionice uputili smo se u obilazak grada domaćina.


Iduće dane proveli smo u obilasku muzeja („Kazdagi muzej) koji u sebi sadrži mnoštvo predmeta pronađenih na arheološkoj lokaciji na ostacima nekadašnje Troje. Područje koje smo obišli dodirna je točka antičke kulture. Obišli smo i botanički vrt koji obiluje endemskim vrstama regije koju smo posjetili. Biljke koje se nalaze u sklopu vrta služe za potrebe farmaceutske i kozmetičke industrije.

Obišli smo i vrh „Mount Idu“ s pripadajućom „nebeskom šetnicom“ (identičnom našem „Skywalku na Biokovu) s koje s pruža prekrasan panoramski pogled na kanjon, šume i Egejsko more. Do vrha smo išli vozilom za safari kako bismo na najbolji mogući način doživjeli avanturu. Uz to imali smo priliku objedovati na seoskom gospodarstvu i tako iz prve ruke doživjeti proces stvaranja obroka od uzgoja do stola

Obilasci prirodnih znamenitosti imaju za cilj stvaranje kreativnih digitalnih sadržaja gdje će učenici koristeći informacijsko-komunikacijsku tehnologiju razviti vještine prezentiranja sadržaja i kritički odnos prema informacijama koje do njih dopiru. Digitalni alati im nude mogućnost prijenosa ideja u konkretan sadržaj pomoću kojeg se šalje poruka ciljanoj publici. Kroz ovaj projekt i ekološke strategije EU učenici dobivaju cjeloživotne kompetencije koje će koristiti za prezentaciju i provedbu održivog razvoja u zajednici u kojoj borave i rade.    

Regija koju smo posjetili obiluje mnoštvom rijeka, vodopada i izvora pitke vode. 8 rijeka se ulijeva u Egejsko more te je zbog toga temperatura mora nekoliko stupnjeva hladnija u odnosu na ostatak obale.


Posjetili smo i regionalni centar za obrazovanje gdje nas je dočekao ravnatelj centra. Na pitanje ravnatelja o dojmovima u Turskoj, naši učenici su istaknuli kako su ih u Turskoj posebno oduševili ljudi!

Upravo su ljudi ti koji su svojim gostoprimstvom, pristupom, zalaganjem, organizacijom i kreativnošću, uz prirodne ljepote, kulturne znamenitosti, vrhunsku hranu na nas ostavili najveći dojam.

Teşekkürler Turska i vidimo se u Pločama!

Projekt je sufinanciran sredstvima Europske unije, iz programa Erasmus+.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 3. 10. 2023.

Upisi u prvi razred OŠ

Anketa
Smatram da su praznici krajem veljače:






JELOVNIK učenici


Oglasna ploča

GPP Škole

GPP za šk. god. 2023./2024.


Školski kurikulum

Kurikulum za šk. god. 2023./2024. 


Statut Škole


Kućni red škole


Korisni linkovi











Sigurnost





U slučaju potresa

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 2. 2010.

Ukupno: 838123
Ovaj mjesec: 5210
Ovaj tjedan: 327
Danas: 327




preskoči na navigaciju