preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

KALENDAR 2023./2024.

Slušaonica
RASPORED SATI
e-aplikacije








Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Digitalno učenje

Ustanove

Informacije








Tražilica
Arhiva vijesti

Vijesti

Školski tim na studijskom putovanju

Regionalna potpora inkluzivnom obrazovanju

 

Vijeće Europe prošli je tjedan (16.-21. 3.) organiziralo studijsko putovanje po Velikoj regiji ( La Grande Region) na koje je bio pozvan po jedan školski tim iz svake države sudionice Projekta.


 

Hrvatsku je predstavljala Nada Jakir iz MZOS-a i tim OŠ „Vl. Nazor“ u sastavu: ravnateljica Meri Glavinić, psihologinja Nataša Palac, edukator-rehabilitator Antonela Jončić, učiteljica hrvatskog jezika Marina Burđelez i predstavnik roditelja Marijan Tolj.

 

 

Upoznavanje s dobrim primjerima iz prakse kao i razmjena iskustava o inkluzivnom obrazovanju bili su zadani ciljevi  petodnevnog studijskog putovanja. Svi  sudionici imali su priliku učiti o obrazovnim sustavima u Njemačkoj, Luksemburgu, Francuskoj i Belgiji.

 

 

Hrvatski školski tim boravio je tri dana u Luksemburgu gostujući u jednoj osnovnoj i jednoj srednoj školi, te Institutu za odgoj i obrazovanje. Uz uočene razlike u standardu i organizaciji luksemburškog obrazovnog sustava pločanski  tim, rukovođen kriterijem primjenjivosti stečenih znanja, vratio se u svoju školu spreman za nove izazove inkluzivnog obrazovanja.

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 27. 3. 2014.

Upisi u prvi razred OŠ

Anketa
Smatram da su praznici krajem veljače:






JELOVNIK učenici


Oglasna ploča

GPP Škole

GPP za šk. god. 2023./2024.


Školski kurikulum

Kurikulum za šk. god. 2023./2024. 


Statut Škole


Kućni red škole


Korisni linkovi











Sigurnost





U slučaju potresa

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 2. 2010.

Ukupno: 830041
Ovaj mjesec: 4022
Ovaj tjedan: 1200
Danas: 135




preskoči na navigaciju