preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

KALENDAR 2023./2024.

Slušaonica
RASPORED SATI
e-aplikacije








Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Digitalno učenje

Ustanove

Informacije








Tražilica
Arhiva vijesti

Vijesti

7. Dani medijske pismenosti

Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja već sedmu godinu provodi projekt Dani medijske pismenosti.  Ove godine naglasak je na razvoju kritičkog razmišljanja, obrazovanje o umjetnoj inteligenciji i medijska pismenost mladih u kontekstu superizborne godine.

 


S obzirom na to da je kritičko razmišljanje vještina koju svakodnevno potičemo, a medijska kultura učenicima omiljena rubrika predmeta Hrvatski jezik, rado smo prihvatili poziv i svoje radionice uvrstili na popis aktivnosti 7. Dana medijske pismenosti.

Lažne fotografije u lažnim vijestima izazivaju (ne)stvarne osjećaje 

Na početku tvrdnja: Da bismo o medijima mogli kritički promišljati, najprije ih trebamo razumjeti.

Učenici 5. a razreda svoje su spoznaje o medijima i osjećajima osvijestili na radionici Svi moji osjećaj(n)i(ci). Zabavili smo se prepoznajući značenje pojedinih osjećajnika (emotikona), učili o njihovoj pravilnoj uporabi, razlikovali bonton verbalne i neverbalne komunikacije…

Tijekom radionice Novinarstvo u službi javnosti učili smo o načelima kojih bi se novinari trebali pridržavati u svom radu, koje su glavne novinarske vrste i oblici, od koji se dijelova sastoji opremljeni novinarski tekst, kako izgleda novinarska redakcija. Uz pomoć nastavnih materijala portala Medijska pismenost, naučili smo kako možemo razotkriti lažnu novinarsku fotografiju i prepoznati dezinformaciju. Učenicima je bilo zanimljivo okušati se u stvaranju vlastitih lažnih fotografija i pisanju lažnih vijesti.

 Zanima li vas kako su se učenici 5.a proveli u Parizu tragajući za Kokom? Kliknite na poveznicu koja se nalazi na fotografiji!


Nakon uvodnog sata u radionicu Novinarstvo u službi javnosti učenici 7. a, b i c razreda improvizirali su novinarsku redakciju u razredu. Ovisno o interesima uskočili su u jednu od ponuđenih uloga: glavni urednik/urednica, novinar/novinarka, fotograf/fotografkinja, lektor/lektorica, korektor/korektorica. Nastale su zanimljive tjedne novine u papirnatom školskom izdanju. Tematski smo se povezali s lektirnim naslovom Smogovci. Mladi novinari pisali su vijesti, izvješće i intervjue, osmišljavali su zabavne stranice svojih novina, predlagali rubrike, nadnaslove, naslove, učili potpisivati fotografiju…

Pročitajte novine učenika sedmih razreda (kliknite na fotografiju).

Na zabavan i kreativan način učenici su potaknuti na kritičko promišljanje o fenomenu dezinformacija.

Provedene aktivnosti osmislila je predmetna učiteljica Marina Burđelez povodom obilježavanja 7 dana medijske pismenosti.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 25. 4. 2024.

Upisi u prvi razred OŠ

Anketa
Smatram da su praznici krajem veljače:






JELOVNIK učenici


Oglasna ploča

GPP Škole

GPP za šk. god. 2023./2024.


Školski kurikulum

Kurikulum za šk. god. 2023./2024. 


Statut Škole


Kućni red škole


Korisni linkovi











Sigurnost





U slučaju potresa

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 2. 2010.

Ukupno: 833713
Ovaj mjesec: 800
Ovaj tjedan: 1375
Danas: 10




preskoči na navigaciju