| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |

Čuvaj digitalnu reputaciju i prepoznaj (dez)informaciju
U sklopu 8.-ih Dana medijske pismenosti, tijekom 4. mjeseca, u našoj školi održane su brojne aktivnosti s učenicima 4.-8. razreda. Cilj je bio osvijestiti učenike kako smanjiti svoje digitalne tragove i stvoriti pozitivan digitalni ugled, prepoznati i naučiti kako se boriti protiv dezinformacija te očuvati vlastitu privatnost u digitalnom svijetu.



Učenici su se bolje upoznali s pojmovima digitalni trag, digitalni ugled, dezinformacije, lažne vijesti, clickbait, deepfake… kroz predavanja, radionice, gledanje videozapisa i ispunjavanje ankete.



Sudjelovali su u edukativnim kvizovima znanja u kojima su testirali svoje razumijevanje dezinformacija, provjerili su sposobnost prepoznavanja fotografija generiranih pomoću umjetne inteligencije, izrađivali svoje lažne vijesti. Učenici 7. i 8. razreda su igrali igru lažnih vijesti i sudjelovali u debati o digitalnim tragovima.



Najzanimljivije aktivnosti bile su im sudjelovanje u Quizizz kvizu znanja, prepoznavanje stvarnih i umjetno generiranih fotografija, kreiranje lažnih vijesti u online aplikaciji Break Your Own News, igranje videoigre Bad News Game, debata o digitalnim tragovima i ispunjavanje ankete. Navedene aktivnosti su proveli učiteljica informatike Dona Prović, školska psihologinja Nataša Palac i školski knjižničar Mario Bebek.



NACIONALNI ISPITI:
KALENDAR PROVEDBE NACIONALNIH ISPITA
Vodič u 4. razredu u šk. god. 2025./2026.
Prilog Vodiču u 4. razredu u šk. god. 2025./2026.
Vodič u 8. razredu u šk. god. 2025./2026.
Prilog Vodiču u 8. razredu u šk. god. 2025./2026.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red