| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |

Spomen-priče moga grada
Na početku spomeničke lente
Projekt "Spomen-priče moga grada" osmislile su predmetne učiteljice Adriana Kostanić Burić i Marina Burđelez kako bi pospješile suradnju izvannastavnih aktivnosti u našoj školi. Brojne projektne aktivnosti objedinjuju interese različitih izvannastavnih aktivnosti kojima učenici posvećuju svoje slobodno vrijeme. Bogatu kulturnu i povijesnu baštinu grada učenici upoznaju kroz kreativne i istraživačke aktivnosti.
Glavna projektna aktivnost je snimanje kratkih edukativnih filmova o gradskim spomenicima te izrada turističke brošure koja će obuhvatiti povijesna, kulturna i umjetnička obilježja spomenika. Bila bi to brošura koja nedostaje turističkoj ponudi grada u koji svraća sve više putnika.








Projektne aktivnosti provodit će se dvije godine, a kako bi provedba bila moguća Ministarstva znanosti obrazovanja i sporta odobrilo je financijsku potporu od 2000 eura nakon prijave projekta na natječaj za dodjelu financijskih sredstava školskim izvannastavnim aktivnostima.
U dogovoru s učenicima odlučili smo krenuti od početka, od najstarijeg gradskog spomenika, koji je u zadnje vrijeme postao aktualna tema pločanskih glasila.
Pločanska parna lokomotiva, svima znana kao pločanski Ćiro, tako će se naći na početku gradske spomeničke lente vremena. A gdje drugdje započeti razgovor o Ćiri nego na licu mjesta – na Željezničkom kolodvoru Ploče. I kao što su već mnogi o tome pisali, nismo zatekli lijep prizor. Ćiro je već odavno oronuo, do njega ne vode putokazi, ispred njega nije postavljena informativna ploča… A djeca su puna ideja kako priču o Ćiri učiniti vidljivom i prepoznatljivom zanimljivošću našega grada.
Uslijedila je razrada ideja kroz brojne projektne aktivnosti:
Uz zanimljive aktivnosti polugodište brzo proleti kao i Ćiro u starim danima. Uvijek nedostaje vremena za sve što se zamisli, zato su i mali tragovi u vremenu značajni. Ćiro je ostavio trag u nekom drugom vremenu, ali u našem gradu i za našu baštinu. Vjerujemo da možemo pridonijeti pokretanju inicijative za obnovu oronule parne lokomotive jer čuvanje spomeničke baštine omogućava mladima da kroz autentične izvore uče o povijesti, kulturi i identitetu svoga naroda. Spomenici su podsjetnici na događaje, vrijednosti i ljude koji su oblikovali društvo. Osim toga, očuvana baština potiče osjećaj pripadnosti i odgovornosti prema zajednici i naslijeđu koje se prenosi budućim generacijama.
NACIONALNI ISPITI:
KALENDAR PROVEDBE NACIONALNIH ISPITA
Vodič u 4. razredu u šk. god. 2025./2026.
Prilog Vodiču u 4. razredu u šk. god. 2025./2026.
Vodič u 8. razredu u šk. god. 2025./2026.
Prilog Vodiču u 8. razredu u šk. god. 2025./2026.
RAZREDNA NASTAVA:
Autobus - vozni red
PREDMETNA NASTAVA:
Autobus - vozni red